kako sam loš….

kuuler
Ko tebe kamenom, ti njega poluosovinom od Stojadina

51 komentar

  1. DJ
    ma bolje da si napisao OLOS….. mislim da ni tu ne bi pogrijesio (sudeci po postovima jer te na (ne)srecu ne poznajem licno………..
    dobrar ti ba ovaj rIJecnik……

    LP i pozzz
    et jbjg moram ic,al tbj-tbs čis
    btw, ALI (tvoj blog)

  2. ima lijek smotas dobru tricu od samih vrhova pa 2 vicodina spucas na to dvije crte konja i po litre vodke onda nadjes dva papka i oders ih od batina e kad si to zavrsio potrazis trebu sto si vazda htio bubnut a vazda ti se izvlacila i iskaras je da joj oci ispadnu i eto bice losoca ko rukom odnesena.

  3. @sarajka – a sto si me uzela na zub aaaa 😛
    @sreckovicka – obloge, obloge 🙂
    @necija – joj štoš ti degeneka fasovat
    @albino jutro – ma nije niko ba, bolestan
    @bee – sto to?
    @lunjo – insallah
    @sweetie – raspadam se, fuj
    @snjeshka – proso 1. juni ba!!! 😛
    @lino – hahaahah… 😀 nitkov! 😛
    @biba – ginem
    @cradle – odličan prijedlog 🙂
    @s.b.e. – mora bit kako ja kazem 😛
    @dusa – ma jok ba… bolestan do bola
    @mentalka – cuj olos, aaaaaaa
    @ataraksija – pa dobro, i to 😀
    @sedma – uh, sto smo se raspjevali 🙂
    @nerry – normala 😀
    @hiper – ma znas da meni niko nista nemERe
    @brzi – eiš?
    @999 – ja sam speciJalan 😀
    @bihhera – mislis? 🙂
    @djeza – idolu!!!
    @dechko – pojma ti nemas
    @jagoda – jah…
    @nobrain – ih, jesi mi pomogla 😀
    @duga – more bit i to
    @trag – imas ideja kakvih? 😀
    @glumica – hehe :))
    @simpli – fuj, nedo mi Bog
    @zloca – ma ne mislim tako “los”, nego bolestan “los”
    @artsinop – znam na sta mislis, ali ovo nije to. ovo sam ja pisao, dok je profa bosanskog diktirala, ja ovako pisao.
    @nora – valjda hoce
    @mawa – a sto ja moram bit naopak? 😛
    @zvrko – nisi svjestan koliko bi mi trebao godisnji! ali kurac cu ga dobit
    @pixon – ha ja
    @cvijetak – ne lazem ociju mi 😀

Komentariši